
Objavljen je komplet zvaničnih fotografija BMW-ove obnovljene "petice" čija bi proizvodnja po ranijim najavama trebalo da počne u julu ove godine.

U svakom slučaju, premijera obnovljene serije 5 je veoma blizu (to će se desiti sledeće nedelje), a dok se to ne desi evo šta je do sada poznato.



Najveće vizuelne izmene kod standardnog modela su zadesile nos automobila (podrazumeva doterana prednja svetla, standardna xenon svetla, opciona adaptivna LED svetla, pokazivače pravca u retrovizorima, kao i izmenjena prednja svetla za maglu, "bubrege" i donji deo branika).
Takođe, tu su i novi alu točkovi, šira paleta boja, osvežena unutrašnjost sa više mesta za odlaganje sitnica i sa novim bojama, nove Connected Drive funkcije, poboljšano upravljanje, Proactive Driving Assistant, automatski BMW Parking Assistant, unapređena aerodinamika (kod modela 520d koeficijent otpora vazduhu smanjen na 0,25)...


Dok se u paleti motora za kinesko tržište ne očekuju novine, u Evropi će se obnovljena serija 5 pojaviti i sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim dizelašem sa 105 kW/143KS i 320 Nm iz modela 318d. Taj BMW 518d bi po fabričkim podacima trebalo da ima potrošnju goriva od 4,5 l/100 km i emisiju CO2 od 119 grama po km (ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9,6 sekundi), a ovde treba pomenuti i jači 4,4 litarski V8 benzinac sa 330 kW/450KS i 650 Nm. Sa njim BMW 550i Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde, dok potrošnja goriva iznosi 8,6 l/100 km (emisija CO2 je 199 g/km).


Istovremeno sa obnovljenom "peticom" Sedan, pojaviće se i doterani BMW serije 5 Touring i Gran Turismo, kao i M5.
BMW serije 5 Gran Turismo sada ima za 60 litara veći prtljažnik (povećan na 500 litara), dok paleta motora (svi Euro6) kod ovog modela obuhvata dva benzinca i tri dizelaša.


Takođe, u ponudi ostaju verzije sa xDrive pogonom na sva četiri točka (nove xDrive verzije su BMW 520d xDrive Sedan i BMW 520d xDrive Touring), hibridna "petica" ActiveHybrid i M Sport paket koji između ostalog podrazumeva i aero body kit. Kupcima će biti dostupni i Luxury Line i Modern Line paketi.



BMW M5 facelift je pored diskretnih izmena na spoljšanjosti dobio i novi M sportski volan i novi iDrive Touch Controller, kao i nove boje (Pure Metal Silver, Pyrite Brown metalik, Frozen Blue metalik).

BMW M5 facelift (i dalje sa 560KS) će u Nemačkoj startovati po ceni od 103.300 evra, a jedna od opcija će biti i karbon-keramičke kočnice (po ceni od 8.800 evra).



Takođe, M5 će se nuditi i sa Competition Package-om koji podrazumeva V8 motor pojačan na 423 kW/575KS, bolje ubrzanje (za 0,1 sec kod ubrzanja do 100 km/h, a 0,2 sec do 200 km/h), M karbon keramičke kočnice, Competition točkove od 20 inča, poboljšano upravljanje, modifikovano ogibljenje (auto je niži za 10 mm), M izduvne cevi u "black chrome" izdanju, aktivni M diferencijal...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Promenjen fazon :
http://www.dodaj.rs/?1B/vL/jOeUpNS/f10-5-series-lci.jpg
Nije više tužna linija na dole kod farova već ka bubrezima.
Taman su mu promenili ono što mu je bilo najslabije.
Sad dosta bolje izgleda i agresivnije ( sa LED-ovima ).
Gagiba
E sad može da prodje. :)
( ako ne računam E klasu ;)
http://news.mercedes-benz.co.uk/wp-content/uploads/2012/12/The-new-E-Class-2-710x420.jpg
Nisam zadovoljan trudom koji su ulozili u redizajn. Mogli su oni malo vise. Pricam ovo jer jer E60ka ima daleko opseznije izmene koje su bas osvezile model. Ovo je realno bila nepotrebna rabota od BMW-a.
@nsx
aj mi navedi promene na restilizovanom E60!
Oces da ti kazem?
1. prednji branik je promenjen (donji deo, nije bio "tuzan" vec "happy") i zadnja svetla su dobila novu grafiku. Tako da ne pricaj ono sto ne znas, vec samo hejterski da lupis.
Drugo, ovde su napravljene najvece promene ispod "kozhe". Poboljsano je ogibljenje, sada su xenoni standard na svim modelima, pokretom noge se prtljaznik moze i otvoriti i zatvoriti, povecan je prostor za smestanje sitnica u autu, dodato je dosta elektronskih novina i poboljsanja, full automatski parking, neki novi motori, osmostepeni sportski automatski menjac sa launch control-om, a kao sto sam rekao spoljasnje izmene su male i veoma precizne. Veoma uspesan auto je jako tesko restilizovati, i oni su bas uradili nekoliko sitnica koje su bile potrebne i dovoljne do pojave nove petice.
A to sto nasi internet heroji (koji se i sami ne nadaju da ce jednog dana kupiti ovako nesto) pa bi zeleli da se jedan model totalno promeni svakih godinu dana, nebi li imali o cemu da (uglavnom) hejtuju, to je neka druga prica.
btw. koeficijent otpora vazduha je smanjen za 0.25:)
I da ne zaboravim, novi upravljacki sistem, koji sada pruza vise povratnih informacija sa puta.
@Pitbull
Nemoj da stavljas sliku 'namrstene' E klase,tj AMG verzije i da poredis sa 525i ;)
@Pit
Kao kada bi sada neko stavio sliku prednjeg dela E200cdi i kaze pogledaj kako je opasan A6,a stavi sliku RS6-ice :))
@dusan
to je tesko fotosopirana slika E klase, da izgleda sva sjajna, sljasteca, kao i kompletan mercedes marketing. Potrosili su milijardu na ulepsavanju E klase, i retke lepe stvari na e klasu su samo poruzneli. Jedinu ispravnu stvar koju su uradili je to sto su sklonili one zadnje blatobrane.
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2013-BMW-M5-Competition-Paket-Facelift-Pure-Metal-Silver-F10-LCI-08.jpg
Nego kako poredjenje izgleda uz dve slicne slike:
http://db2.stb.s-msn.com/i/AB/4CAF3EE919C349C2FCA761E573C0.jpg
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-5er-Facelift-2013-F10-LCI-Limousine-08-655x436.jpg
mada je i na ovoj slici AMG paket koliko mi se cini.
@toma
jeste amg paket,ali si namerno stavio karavana,uzalud se trudis kada je restaling E klasa space satl za zastarelu peticu.Budimo realni
Bezobrazno i napucano bez AMG opreme.Ima jasne linije,i farove za primer,za razliku od jednolicne 5-ce,koje fura od 2002,doduse sa malom promenom u nijansi boje.
http://www.omenmachine.com/wp-content/uploads/2013/04/2013-Mercedes-Benz-E-Class-42.jpg
NEsto zanimljivo,cini mi se da Diter da ispuni obecanje
http://moto.rs/mercedes_nadmasio_rivale_bmw_i_audi_u_aprilu_zahvaljujuci_verzijama_a_i_b_klase-pc-32727.i
@ Kristijan, da li ste pročitali taj tekst koji ste linkovali sa sajta Moto.rs? Nešto naime nije u redu, u naslovu piše jedno, a u tekstu nešto sasvim drugo. U naslovu se kaže da je Mercedes nadmašio BMW i Audi u aprilu, ali se dalje u članku kaže da je Mercedes prodao 116.566 vozila, BMW 130.598, a Audi 133.500 vozila. Dakle, kako je to Mercedes nadmašio BMW i Audi u aprilu ako je prodao manje automobila od pomenutih?! PO svemu sudeći, greška je i li u naslovu ili u tekstu...
Takođe, BMW i Audi su prodali više automobila za prva četiri meseca u odnosu na Mercedes.
toma
Jel se sećaš mojih zamerki za prednji deo 5-ce ?
Vidiš, kao da su me čuli. :)
Pozadi mi se ne svidjaju završeci izduva ( slika 4 ).
Štopove ne vidim da su menjali nešto.
Ali su ih zato drastično promenili na 5GT.
Ove boje enteriejra su Odlicne ,a li skoro ih niakda ne srecem, misli mda su u Evropi cak i zabranjene svetle boje gornje polovine konzole...
Spolja je ostao isti, dobar, ali dosadan.
Stvarno su mogli da odu korak da lje sa svetlima, kao sto je to uradio Mercedes npr.
Momenat kada svetla na Mrcedesu A izgledaju bolje nego na sedanu iz BMWa, malo je smesno.
@Fordovac
BMW nije mpra toliko da menja dizajn prednjih farova kao E klasa zato sto:
1. Serija 5 ukljucujuci njene farove su bili prelepi za razliku od E klase.
2. BMW nikad ne menja drasticnp dizajn prilikom fejslifta osim ako nesto ne zabrlja.
3. Zato sto je prosle godine E sedanprodat u 160 hiljada primeraka, a serija 5 sedan u skoro 300 hiljada primeraka.
4. Nisu tebe pitali.
5. Jel treba i 6?
@Fordovac - molim te budi ljubazan pa objasni odakle ti to da je u Evropi zabranjena svetla boja enterijera i tvoju logiku zasto bi to neko zabranio? Ja vozim BMW 520d aktuelni model, i imam kompletno bež kombinaciju enterijera, sa svetom instrument tablom.
@Пит
Дефинитивно су померили светла на боље. Уживо ће сигурно остављати бољи ефекат на посматрача.
Понекад ценим да намерно модел пре лифтинга оставе "лечка недовршеним" да би после сређивања одржали продајне резултате.
И добар ти је онај АМГ фотошоп, није да није! ;))
@ауто
Тешко ће ико сазнати шта Матке (и да ли уопште) вози али се да наслутити шта никада неће возити...
А Кристијан је победио са коментаром!! :))
@Јимму
Јел ти аутомобил аутоматик и колико је просечна потрошња кад га не штедиш, живо ме занима! :)
@auto
Vozio sam Askonu do skoro i pronasao sam se ovde uvredjenim...
Salim se naravno :))
Petica je postala jos bolja, 5GT je postala jos odvratnija.
Gagiba, lik ima 520d i kaze trosi 7,2 na otvorenom, po gradu nije mjerio jer zivi u malom gradu.
Toma, E segment je prodat u blizu 320 000 primjeraka. Nego ti meni kaze kako je stojala M divizija i serija 3...
@gagiba - do francuske i nazad sa porodicom, 7,1 lit; sa drugarom do Italije i nazad 7,7 lit, ali i do 220 km/h, retko ispod 150 na auto putu (95% puta). Automatik, felne 18.
@Сону, Јимму
Хвала, то је то отприлике. Имао сам неку полемику да то мора бити мање...
Јимму, и пресретач тешко може да те навата!! ;))
Autor Pitbull 19 Maj 2013, 02:40 Meni se ne svidjaju zavrseci izduva ni na jednom bmw-u.deluju mi premalo.ostalo mi je ok
Gagiba
Šta sad kažeš, jesam bio u pravu sa zamerkom ?
Ja sam na 5-ci jedino izdvojio prednji deo da bi trebao biti agresivniji. A na fejsliftu su se skoncentrisali baš na prednji deo ! :)
Ostalo skoro nisu ni dirali.
Dalibor
Ni meni, ružne su mi ove okrugle cevi, slažem se da izgledaju malo, ko grisine. :)
Na ovom 5GT bolje izgledaju.
Jeli ovo Bmw 7.Mogu zamislit covek kupi 7 od 75000 eura a pored njega prodje 5 od 45000 a se zmisli jesam li ja budala da dajem 30000 eura za auto koje isto izgleda.
@ toma, gagiba, ivan
http://www.dodaj.rs/?1e/Lq/19YDSfrO/bmw-cutpaste.jpg
http://www.dodaj.rs/?1e/Lq/19YDSfrO/bmw-cutpaste.jpg
Molim komentar!
A vama nema razlike između W222 i W221 ,CCC
@auto 19 Maj 2013, 02:30
Misli se na povecanje prodaje u procentima. Mercedes skoro 12%, bmw i audi 6-7%.
Naslov texta navodi na pogresan zakljucak da je merc prodao vise.
@messi
I da kazemo da lici po malo na BMW 7,opet bolje da Bmw 5 dobije izgled od Bmw 7 nego obrnuto,kapiras ;)
Uostalom,sigurno farovi ne lice kao sto lice oni sa A klase i S klase,e to ne valja.Prvo je A klasa dobila,pa S klasa,dok ovamo obrnuto.Zato ih je Bmw u svemu prestigao,ali bas u svemu.A,u toj Mercedes prici ih je i Audi pretekao.Ostalo je samo da ih stignu po vrednosti,a za to je potrebno bolje ucesce na USA trzistu,a tu Audi grabi sve vise i vise...
@ Damko, da, naslov je morao da bude drugačiji, ali ostaje činjenica da su BMW i Audi prodali više od Mercedesa, i u aprilu i za prva četiri meseca. Pozdrav
dusan 12:42
Pa šta onda reći za A8 koji pozadi liči na A4 ???
Ako je tebi far A klase isti kao na S klasi, onda bi trebao do očnog da svratiš.
http://www.autoexclusive.rs/chest/strane/s-klasa-w221-vs-w222/W222-Mercedes-S-Class-E3.jpg
http://s1.aecdn.com/images/news/gallery/2012-mercedes-a-class-first-drive-review_5.jpg
Pitam se, kolike li su ti onda razlike na Audijima ???
Decentan restyle, u ostalom stvarno je, barem po meni, najlepsa limuzina u ovom segmentu tako da nije bilo potrebe menjati proveren recept. Pohvalio bih to sto su dodali i x-drive za 520d, tako da su opasno nameracili da uzmu Audiju trzisni kolac, a to su i pokazali skorasnjom ekspanzijom u ponudi x-drive-a i na slabije modele serije 3 i serije 1.
dusan
Jedino dje audi vise prodje automobila od Mercedesa je KINA
Audi je prodao u aprilu 38000 a
Mercedes 16000.A sto se tice izgleda medju modelima bar fan Audija tu nema za sta da se uhvati modeli su im kao jaja jedno je manje a jedno vece.Licno ne vjerujem da ih i u Audiju razlikuju.
Е сад да личе личе! Али такав је тренутни тренд и то је то. Кад је Мерц који је најупечатљивије одвајао класе залепио исти фар од А класе до Актроса онда значи да се таква работа тренутно продаје! Можда ће већ у следећој генерацији бити већа диференцијација, видећемо. Фолцика је већ најавила да ће Аудија визуелно оштрије да одваја по класама.
И кад се сад мало шире сагледају ствари, један је био Банг(л)е! :)
Пит
У старту (и сув те сами, три године од тад прође) сам се слагао са тобом око фарова. И мени нису легли на прву па ни на другу, сад је већ некако оштрији утисак возила, примеренији беџу који носи.
Али цео аутомобил је неупоредиво складнији и динамичнији од Е60. Одатле моје неслагање око "млакоње" ;))
Da, mercedesi možda liče, ali BMW-i ne da liče, oni su isti od 3 do 7
Бре Лазаревац, много се ложиш на бранике. Могу бити слични или не али за оволике године на Блогу ваљда си начуо за корпративни дизајн? То је нешто што многи немају. Погледај Хјундаи како лута и тражи се, Ауди је тек пре непуну деценију успео да ухвати нит а БМВ деценијама уназад има јасно конципиран стил. Ај сад прочитај ово десетак петнаест пута па опет залепи неко поређење да видимо шта си научио!
Gagiba
" један је био Банг(л)е! :)"
Slažem se.
Ja sam mislio na prednji deo, da je mlakonja. :)
Što i jeste u odnosu na E60, a i u odnosu na konkurente.
Realno mu je prednji deo najslabiji. Agresivniji je A6 a i E klasa napred.
Generalno je dosta konzervativniji i smireniji od E60. A po meni, BMW je uspeo da se probije jedino zahvaljujući Banglu. Tu je napravio ogroman skok.
Meni E60 deluje svežije od F10.
Za 10 godina stavi jedan do drugog, mislio bi da je noviji model E60. ;)
Meni je odma po pojavljivanju F10 E60 svežiji od njega.
A jeste konzervativniji i skladan.
Ali nema onaj avangardni bezobrazluk Bangla. ;)
P.S. meni F10 deluje kao da je naslednik E39, a ne E60.
Da ne znam,gledajući sa strane, rekao bi da je E60 naslednik F10.
@ Gagiba
Da li ti čuješ sebe, Korporativni dizajn?
Nisi li do juče ismevao isto to kod Audija?
Dvoličan si i nemaš stav, pljuneš pa poližeš
Gagiba
I deluje mi kao da su promešali karte BMW i Mercedes.
Dok je W211 bio elegantan, E60 je agresivan-avangardan.
A sad obrnuto, F10 konzervativno elegantan, a W212 agresivan-avangardan.
Лазаревац
Опет не капираш!! Фолцика је нацртала један Ауди и што неко помену само их фирца у Л, М, Х, ХЛ, ХХЛ.... А корпоративни дизајн је заједничка одредница свим производима тог бренда. Тако Апле има јајасти правоугаоник, Адидас три црте, БМВ "бубреге" "анђеоске очи" и то је оно што ћеш начи на свим производима фирме која поседује корпоративни дизајн. Иначе сам К.Д. је одлика фирми са традицијом, имиџом и реномеом. Корпорације које претендују ка тим вредностима труде се да кроз време осмисле личне препознатљиве особине. Тачка. Мрзи ме даље да едукујем, пре свега што ценим да нема сврхе...
Пит
Тачно тако! Мерц је пре свега А класом гађао БМВ (међу ноге) ;)) а БМВ порадио на поменутој авангарди не би ли љутог конкурента надјачао. У сваком случају купци, односно корисници су ти који су увек на добитку!! :)
Још кад би се мало умерили са ценама....
@ Gagiba
Prc Milojka, Audi se drži korporativnog dizajna otkad je njega, 3. red stakala u C stubu, simetrija, klasika, dok je BMW DA TE JA SAD NE PODSEĆAM, lutao sa Bangle-om, koga cenim, sem kod odvratne sedmice, pa Z modeli, pa serija 1 totalno zalutala, samo ne znam gde je Iseta korporativna.
Takođe Audi je sa modelom 80 B4 PRVI masku spojio sa haubom zajedničkim okvirom.
Audi ima kod svakog modela drugaćije LED-ove, otvore za vazduh u spojlerima, negde 2D a negde 3D masku, negde hrom ,,radijator''. A ovi serijanci 5 i 3 cut paste.
Sad je to OK? A kad je Audi to uveo, onda si skičao ko hijena koju kolju na živo.
Idi malo plači, pa se vrati!
@eki
Glavni novitet je taj da se 5 sedan prodavao 80% bolje od E sedan, a sada ce 90%.
@ toma
Sada će serija 7 da se prodaje 80% manje od S klase.
A kad stigne redizajn A8, pa sa S klasom W222, sedmicu će da kupi samo Angela Merkel.
Ima nešto u tom W 222, moj studentski indeks nosi upravo br. 222, i moj glavni broj se završava sa 222
BMW ne ume da promeni, poboljša užasan dizajn svvojih automobila. Već i u običnom životu, na ulici, uvek čujem izraze kao "neukusan", "neotesan", "za neozbiljne i klince".
Sedan nekako, ali GT u vidz lift beka je gora od stare tojote korele.
Iskreno, mene bi bilo sramota kupiti ovako skup a ružan automobil. Zašto ne plate nekoga da im nacrta nešto novo i primereno novca koliko košta automobil?
Toma, sta bi za odgovor? :) Gagiba, vecina laze te podatke. Prevelika je to potrosnja za otvoren put. Po meni je velika glupost 2.0 motore stavljati u onolike automobile.
Najjaci su oni bmw fanovi koji ne cijene Banglea a in je taj koji je bmw uzdigao u prodaji.
@stranac
" BMW ne ume da promeni, poboljša užasan dizajn
svvojih automobila. Već i u običnom životu, na
ulici, uvek čujem izraze kao "neukusan",
"neotesan", "za neozbiljne i klince".
Koliko sam samo puta slicno napisao. :)))
Лазаревац
Као што рекох, нема сврхе а и мрзи ме да те описмењујем. Можда ме и не би мрзело када би пратио градиво и мало више пазио на часовима, али пошто си самоук и то накриво самоук, то те је сада готово немогуће довести у знање. Што Његош рече: "Што се грбо роди, врјеме не исправи" :)
Сону
Била је нека прича да не прелази 5 литара на аутопуту до 120. Тешко вала... :)
А по мени је права мерка 180 коња за 1700кг. Можда чак и превише!
А што се тиче овог @странца горе што је написао то што је написао, одговорно тврдим да је све до речи измислио у тренутку док је остављао коментар!! Ко би прво коментарисао аутомобил на улици а друго, кометарисао нов БМВ на начин на који то овај горе измишља?!
Укратко ћу вам пренети како заиста иду реакције (код хејтера нарочито):
Кад се рођаци визуелно региструје нов БМВ на улици, прво отекне вилица, па се добије вишеминутни фацијалис, па се онда оде лагано кући, преспава се немирним сновима, ујутру кад се размишљања слегну свим силама се свима редом прича каква машина је у граду!!
@ Gagiba
Mačka se vratila još luđa, da se pacovi ne bi kotili.
Ti si negde čuo za korporativni dizajn? A? Možda na BMW blogu, a oni to čuli od Audija, pa prisvojili kao svoje
Glupo je pobijati činjenice. BMW u Evropi voze mladi nadobudni, ulični trkači, ljudi bez dece i poroda, sitni klriminalci i neozbiljni ljudi.
Pored toga, koji se to državnik vozi u BMW?? Koji, navedite?
Evo u čemu se vozi Angela Merkel :
https://www.youtube.com/watch?v=PV7x_gkao1E
S klasa i E klase u pratnji, kao i kod nas. :)
sve se vidi po prodaji ko ima bolji dizajn i koji je auto bolji ..tako pojedinci nemojte zadzabe da pricate gluposti...i sami sebi da dizete pritisak..bmw je generaciju ispred ostali..
Vi ste mladi i neiskusni, pa volite BMW što je i logično. Kad omudrate promenićete mišljenje.
I ja sam tako nekada bio malo "čuknut" i neiživljen, voleo drift, buku, a danas imam potpuno drugačije mišljnje i grozim se BMW kad me iseče u saobraćaju.
Pre sam dosta pljuvao dizajn BMW-a. Peticu nikad, i sramota me je kad je drugi omalovazavaju a ona savrseno dizajniran auto. Jedino nije fotogenicna kao i skoro svi BMW modeli.E klasa me podseca na NY taxi. Krov naravno.
hahahaha sta vi ljudi pisete..O kojim potrosnjama na otvorenom?!!?
Preterate malo MNOGO.
Mozda nova E klasa deluje atraktivnije na prvo oko od petice sa ovim novim dizajnom farova, ali je to stari auto, da je bio dobar, ne bi ga ovako "osvezili". Petica lepsa i bolja. tacka
Странац је умудрео и закључио да живот није само адреналин и тестостерон већ да се састоји и у кокошијим супицама и термофором пред спавање.
Све у своје време странац...да си ти нама жив и здрав и да уживаш у Мерцедесима још дуго дуго!!!
Ja prosto ne mogu da verujem sta je ovaj "stranac" sve pisao. Pa lik je sampion, cak i ako se sali....
Zašto ste mišljenja da su jedino BMW i Mercedes automobili?
Kad bi živeli u Dojčlandu, razumeo bi potrebu za BMW. Ovako to što ga vozite po srpskim rupama koje vam u tom BMW odvaljuju leđa, gde je ograničenje brzine 80 km, a najčešće 60, samo sebi stvarate nervozu vozeći vaš N tronk u 2 ili 3 stepenu prenosa. Svako parkiranje po trotoarima je bolan potez.
Mislim da ste i suviše zeleni, za ovakve rasprave.
BMW u Srbiji je za mene nasušna potreba neiživljenih za iživljavanje i ugrožavanje normalnih ljudi, ili dokazivanje onih što su lako došli do para koliko su bogati. Uzgred, nema skupljeg održavanja od BMW. Blizu duplo skuplje u odnosu od Mercedesa.
BMW je pravljen za autoban, za niski let. Ja bi vama dečaci preporučio da prvo krenete od punta, ili dacije, pa kad porastete, samo će vam se kazati. A adrenalin pravite u fudbalu, planinarenju i sl.
Ima li zaista neko od vas BMW ili Mercedes ili samo maštate?
Uzgred, imate li svi vozačku dozvolu?
@stranac - naravno da znam o cemu pricam, vozim bmw, od 2008-2011 530xd prosli model, od 2011- i trenutno 520d aktuelni model. I ne vozim ga zbog drifta, vec zbog superiornih voznih karakteristika koje mi prijaju mnogo vise nego pre toga svi automobili koje sam vozio (audi a6, toyota LC, honda accord, skoda octavia, opel vectra, yugo... I sledeci ce, Boze zdravlja, biti Bmw 5. Ipak, razumem potrebe koje dolaze sa godinama, ali dok ne dodjem u 50-te i predjem na Mecku, ostaje, veran Bembari.
@ Jimmy
Zboriš ozbiljno i mudro. Naravno BMW nije loš automobil, ali uz njega je vezano mnogo neozbiljnosti. Sve ima svoj početak i kraj.
Sta ste navalili na ovu XL verziju serije 3? Vecina vas nema ni za FAS Punto. Manite se svapskih kola, i "kupujmo domace". :D
@ Oposum
Misliš ova gore Serija 3 L za Kinu? HAHA
http://www.dodaj.rs/?38/6Y/vxhpjLP/5-i-3-branici.jpg
Pa ljudi, nije ovo skroz nova petica da vas toliko zaboli. Evo, vec vise postova nego za potpuno novu S klasu. Idemo dalje:)
@toma
http://1.bp.blogspot.com/-dPfZnaABQ4g/UY0D-IsqWXI/AAAAAAAAfdc/yVTWSf0KDB4/s1600/USA_APril-2013-luxury-car-sales-chart.jpg
@ Ludak kao ja
Ne. Nego mislim da je ovo uvecana serija 3. Kao sto je serija 7 uvecana serija 5.
BMW je poceo kao Audi. Samo sto je Audijevi modeli, posle ovoga, jos vise razlikuju.
I dalje mislim da trebate da se manete svapskih vozila, i da svi kupite FAS Punto ili 500L. i dalje podrzavam akciju "kupujmo domace". :D
http://www.goodcarbadcar.net/2013/05/usa-vehicle-sales-rankings-by-model-april-2013-ytd.html
Кристијан
Синкула, по теби БМВ није продао ни један БМВ серије 3 у априлу у Америци или ако је продао продао је мање од 55 комада?? хехехех е мој синак...шта да ти кажем...ајде вакат је за павкање...млекце па полако ти, треба устајати сутра!!!
@Ludak Pa sta ima veze ako je branik isti,jos navodis na slici,dobijas isto za 35.000 i ne znam ni ja koliko! HAHA!Covece sta pises ti?!Alo bre,pa nije jedan branik ceo auto!Mnogo je gore kada furas jednu istu LED na najmanjem modelu i najvecem.Tj autu od 20.000 i autu od 100.000.Razmisli malo.
@Pitbull Da budemo realni,Audi barem menja LED i farovi vizuelno nisu isti.Mercedes S i A klasa imaju istu LED i ne moze da se ospori,mozda pokusavaju da dodju do nekog svog dizajna i pravca,ne znam :))))
@Stranac Da budemo realni,lupas gluposti.Kao prvo,Bmw ne pravi automobile za SRBIJU,vec za svet.Ako u Srbiji ljudi kupuju da bi glumili kriminalce,znaci da preko milion ipo ljudi na svetu kupi Bmw da bi glupilo kriminalce?Daj osvesti se.Srbija nije ceo svet.Ne pisi to sto pises,smejace ti se neko. @Gagiba ma pusti to kad vide Bmw pa razmisljaju.Napravio si i ti kao da je Bmw redak na ulici kao Bugati :)) Svako me lepo videti ono sto ne vidja cesto,tako mom drugu iz Becha dosadio Ferari 458 i F430,komsija ima oba i svakog dana ih gleda i kaze dosadili :)) A,iako vidja i Panameru,kaze to zeli u garazi! :))
@Gagiba
mislim da je medju nemackim luksuznim modelima BMW trojka najprodavanija u USA u aprilu. Od pocetka aprila se prodaje i u karavan verziji, tako da je tek sada kompletirana u USA. Mada, i GT ce dodati znacajan doprinos ukupnoj cifri za trojku.
Ne srecem svetle enteriejre cesto u Evropi, za razliku od Amerike, gde je vecian automobila makar delimicno svetlijeg enterijera, a svetliji deluju daleko skuplje, te zato pitam jeste li zabranjeno?
A znate li sta komentarisu ljudi na ulici kad vide Mercedes?
-U brate, sto je ovaj dobar za tusiranje iznutra! :))))))
Toma, pa vidis da ti je covjek postavio listu, znaci svaki model Mercedesa je prodavaniji od bmw-ovog.
Ja ne znam zbog cega su se Merc fanovi odjedamput zainteresovali za prodaju, kad je to tema o kojoj bi trebalo da cute. Da se kriju, sto bi se reklo. I sto bas za april, i sto bas za USA. Pa dobro, i ove kao i prosle godine, MB ima u ovom periodu nesto vise prodatih vozila, ali na kraju godine to sve dodje na svoje mesto. A sto se tice aprila meseca i najpopularnijih modela ni tu stvri ne stoje dobro za tabor "zhutih". Evo kako stoji to u USA u aprilu:
serija 3: 8236
c klasa : 7338
serija 5: 5234
e klasa : 4431
I zasto u ovoj temi Mercedes fanatici potenciraju aprilsku prodaju u USA nije mi uopste jasno!?!
dusan
Misliš na poziciju, tj dnevno svetlo ???
Pa i BMW svaki ima sva prstena, pa šta onda ???
Na Mercedesu je samo slično to dnevno svetlo, slično, ne isto. A farove lako može da razlikuje i laik.
To sto ja u temi o restilizovanoj petici pominjem da je petica sedan proata prosle godine skoro pa duplo vise od E sedan, je skroz u skladu sa temom:)
A to sto neki E sedan mesaju sa E segmentom gde su obuhvaceni E sedan+karavan+kupe+kabrio+CLS u zbirnoj brojci, to je vec stvar neiskustva, pa im se da oprostiti:)
toma
Imam jedno pitanje za tebe kad je prodaja u pitanju.
W211 je bio prodavaniji od E60 ( ako se ne varam, nisam pratio nit me zanimalo ).
Iliti prostije ako hoćeš, ako je E klasa prodavanija, da li bi je kupio onda pre BMW-a ?
Pošto to tebi znači da je bolja.
A isto važi za NemanjuBB koji kaže da je bolja 5 ca, po čemu ?
Evo ovako, 5-ca je sportskija sigurno, a E klasa udobnija.
Kako sad može da bude bolja 5-ca nekom ko želi komfor ?
Ili E klasa nekom ko želi više sportski nastrojen auto ?
Molim to da mi objasnite.
Dakle, BMW i Mercedes su dva različita sveta. Neko voli jedno, neko drugo, tako da nemojte da mešate babe i žabe.
Jedino zajedničko im je zadnji pogon. I tu se sva sličnost završava.
Citaj onu listu Toma i ne pricaj bzv. :) E segment nije CLS, a vecima onih 320k su limuzine. CLS je prodat u prekk 40k primjeraka. C klasa 440k. AmG divizija blizu 30k.
Gagiba
Relativno je sve.
nekom je bolje da skače po putu i da se klati, a nekom magična vožnja. ;)))
@Pitbull
Angel eyes je zastitni znak BMW-a.Cak i Audi ima za svoji LED,tj u narodu poznato kao devil eyes.Videcemo kako ce Mercedes sada nazvati svoje,tj mozda cak i kazu kako su prvi to stvorili ali nisu ranije hteli da se hvale :))
dušan
Oni imaju fazon orlovog oka.
http://4.bp.blogspot.com/-V8XNEMxIzlY/TvhRNrADtaI/AAAAAAAAMes/PQZcyXRUE0w/s1600/2013-Mercedes-Benz-SL-Eagle-Eyes-Headlights.jpg
I taj fazon furaju kao dnevno svetlo, manje ili više promenjeno.
Ali svaki far je drugačiji.
Jedino je day light sličan. Kao što rekoh, ko angel eyes kod BMW-a ili devil eyes kod Audija.
"Angel eyes je zastitni znak BMW-a"
Od kad ?
To je u skorije vreme relativno. Nekih 10-ak god.
Zaštitni znak su im bubrezi, koji su oduvek. Kao Mercedesova maska kod Mercedesa.
Meni to izgleda sasvim ok.
http://www.autoguide.com/auto-news/wp-content/uploads//2011/12/new_mercedes_sl_video.jpg
Pogotovo ako si video uživo, uživo još bolje izgleda.
Opet, A klasa ima drugačiju poziciju iliti "drl", S klasa drugačije, CLS drugačije, E klasa drugačije, itd.
Prebacili su "drl" sa pozicije maglenke u sam far...
@pit
ja bez obzira na prodaju ne bih nikada uzeo Mercedes. A da je do F10-ke, E klasa bila popularnija, imala jaci imidz i sl. to jeste, pa je i bila prodavanija.
pitbull:"W211 je bio prodavaniji od E60 ( ako se ne varam, nisam pratio nit me zanimalo )." Ajde ne foliraj se, pa ti si prvi poceo da forsiras tu temu o prodaji E klase i serije 5, pa si non stop postavljao link ka nekoj stranici sa podacima o prodaji u 2010., gde je navodno E klasa bila prodavanija od serije 5, da bi se kasnije ispostavilo da su ti podaci jos i lazni.
@pit
znaci svi imaju isti oblik fara, i drugaciju grafiku. Pa hteli bi oni da imaju takav zastitni znak kao sto su 4 prstena, hofmajster kink, bubrezi,...al ne mogu. Mnogim mercedesima kad skines logo mozes da ih pomesas sa nekim korejcima ili drugim markama. Kod BMW to ne moze nikako. Da vidis BMW iz 1928. godine, tacno bi znao da je to BMW. Dzaba se trudis, bas kao i Sony koji mi je na ignore, ali cu da mu odgovorim jos jednom...
@Sony
dakle, mladi diletantu (@auto, da mi opet ne obrisete, diletant nije neka ruzna rec, vec oznacava onog koji prica o necemu, u sta se apsolutno ne razume, iliti nema pojma) ja nisam neko ko kao ti i vecina merc fanova samo lupeta stvari onako kako bi zeleli da bude, vec sve sto kazem imam i pokrice. Dakle evo ti sliku koja sve objasnjava. E segment su ti svi E modeli (sedan, karavan, kabrio, kupe) + CLS, i taj segment je prodat u 314 hiljada primeraka u 2012. godini. Oduzmi od toga 35-40 hiljada CLS-ova, 50-tak hiljada kupea i kabriolete, i oko 75 ili koliko vec karavana, i videces sta ce ostati za sedan.
http://www.dodaj.rs/f/12/C6/4khhXQl/ecls.jpg
pit
i nikad nisam rekao da bih uzeo peticu ili bilo koji BMW zato sto je najprodavaniji. Da pomenem jos jednom, bio sam BMW fan i pre nego sto si ti zapoceo teme od prodaji.
Само да потврдим да сам са Питом крајем 2009 и почетком 2010 водио жустру полемику око продаје Е класе, па су и извесне "виртуелне" опкладе падале око продајне надмоћи долазеће Е класе! :))
Уколико буде негирања преврнућу мало по архиви па ће пасти и неки линк!! ;)
Што се тиче "Анђеоских очију" БМВ је пре неких 12-так година посве случајно дошао до њих, али их се сигурно више неће одрећи. Биће занимљиво видети како ће их извести у ласерској технологији. (а биће занимљиво гледати и радионичаре како грицкају нокте док их ласерује машина иза њих)! :)))